Support
- Helpdesk
Heb je een probleem waarvan je denkt dat een ervaren technicus daar snel een oplossing voor kan bieden. Bel!
Of heb je slechts een vraag? Bel!
We staan je graag te woord. - Technische Dienst
Als je zeker weet dat het defect aan de hardware ligt, kun je de apparatuur naar onze technische dienst brengen. Onze insteek is om alle zakelijke apparatuur die voor 11 uur bij ons binnenkomt, dezelfde dag nog te herstellen. Indien dat niet lukt bieden we een andere (soms tijdelijke) passende oplossing.
Heb je liever dat het herstel op locatie wordt gedaan, dan komen we naar je toe. Gemiddeld binnen 24 uur. Heb je een probleem dat je absoluut met spoed opgelost wilt hebben, komen we zo mogelijk binnen 4 uur (kantooruren) naar je toe. Na ons bezoek is je computer, je laptop of het netwerk weer in optimale conditie of hebben we je een (tijdelijke) passende oplossing aangeboden. - Hulp op Afstand.
Ben je er niet zeker van of het probleem aan de hardware ligt of aan de software, neem dan eerst contact op met onze helpdesk. Via een probleemanalyse kan worden vastgesteld of we het probleem op afstand kunnen oplossen. Vaak is dat wel het geval. Je kunt snel weer aan de slag (je moet wel over een werkende internetverbinding beschikken).