Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.

Sample Sidebar Module

This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.

Search Our Site

Register

Support



  • Helpdesk afbeelding van de Technische Dienst van NeXio
    Heb je een probleem waarvan je denkt dat een ervaren technicus daar snel een oplossing voor kan bieden. Bel!
    Of heb je slechts een vraag? Bel!
    We staan je graag te woord.

  • Technische Dienst
    Als je zeker weet dat het defect aan de hardware ligt, kun je de apparatuur naar onze technische dienst brengen. Onze insteek is om alle zakelijke apparatuur die voor 11 uur bij ons binnenkomt, dezelfde dag nog te herstellen. Indien dat niet lukt bieden we een andere (soms tijdelijke) passende oplossing.
    Heb je liever dat het herstel op locatie wordt gedaan, dan komen we naar je toe. Gemiddeld binnen 24 uur. Heb je een probleem dat je absoluut met spoed opgelost wilt hebben, komen we zo mogelijk binnen 4 uur (kantooruren) naar je toe. Na ons bezoek is je computer, je laptop of het netwerk weer in optimale conditie of hebben we je een (tijdelijke) passende oplossing aangeboden.

  • Hulp op Afstand.
    Ben je er niet zeker van of het probleem aan de hardware ligt of aan de software, neem dan eerst contact op met onze helpdesk. Via een probleemanalyse kan worden vastgesteld of we het probleem op afstand kunnen oplossen. Vaak is dat wel het geval. Je kunt snel weer aan de slag (je moet wel over een werkende internetverbinding beschikken).

NeXio heeft meer dan twintig jaar ervaring in levering, onderhoud en herstel van alle zakelijke ICT apparatuur.  


Helpdesk


Hulp nodig?

Heb je een probleem waarvan je denkt dat een ervaren technicus daar snel een oplossing voor kan bieden. Bel! Heb je slechts een vraag? Bel!
We staan je graag te woord.

050 - 20 111 25

Technische dienst


Defecte hardware?

Als je zeker weet dat het defect aan de hardware ligt, kun je de apparatuur naar onze technische dienst brengen. Heb je liever dat het herstel op locatie wordt gedaan, dan komen we naar je toe.

050 - 20 111 15

Hulp op afstand


Snel weer aan de slag?

Je systeem is vastgelopen? Bel ons op. Via een probleemanalyse stellen we vast of we je op afstand kunnen helpen. Meestal lukt ons dat.
Je bent snel weer up and running.

050 - 20 111 25

  • fr-FR
  • English (UK)

NeXio

Computers en Telefonie

Verlengde Hereweg 101 / 9721 AH Groningen/ NL 050 - 20 111 10 || 050 - 20 111 12